17 listopada 2012

Barwne krople światła

Kiedy lato uciekło już na dobre na zwinnych nóżkach jaszczurki, zamarzyły mi się kwiaty i takie bardzo romantyczne naszyjniki. Pod wpływem szklistych kwarców
o różnych barwach, które zerkały na mnie z mojej skrzyni skarbów, wykonałam kilka takich delikatniejszych wisiorów. Zdobione są kwiatami, motywami roślinnymi,
a nade wszystko lśnią tym schwytanym w kwarc odcieniem światła.
Odkrywam w tym wspomnienie dzieciństwa, kiedy to zbierało się kolorowe szkiełka
i oglądało przez nie świat. Jak bardzo potrafił się zmienić pod wpływem barwnego filtra! Niby ten sam, a za każdym razem zupełnie inny :)

Dzwoneczek wróżki
 
 

Różany bluszcz

 
 
 

Cicha czerwień

 
 

Kropla słonecznego pyłu

 
 
 

Zagubiona łza

 
 
 

13 komentarzy:

  1. przepiekne! a te zdjecia z dlonia sa niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wisiory :D krople zaklęte w magicznych czapeczkach, i uroczy naszyjnik, w pięknych barwach :D bardzo lubię różane motywy w biżuterii :D przychylam się do słów koleżanki wyżej, zdjęcia z dłońmi wyszły naprawde ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja! Dla mnie najpiękniejsze są pierwszy i ostatni;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kolekcja !!!1 Widzę kunszt wykonania. Piękna, delikatna biżuteria. Podziwiam talent !!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo serdecznie dziękuję, Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też baaaardzo podoba się ta kolekcja naszyjników ... cudeńka! Są takie bajkowe, romantyczne ... i niesamowite :-) Najbardziej za serducho chwycił mnie ten pierwszy i ten ostatni. Pozdrawiam ciepło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Subtelne i zaskakujące pomysłami,
    wyraziste i perfekcyjne wykonanie,
    dotyczy i biżuterii i tekstu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne krople i ich czapeczki ;)
    Ostatnie Twoje naszyjniki są fantastyczne... zwłaszcza walizeczki z innych postów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo Wam dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana co tu więcej rzec.... po prostu mistrzowskie, przepiękne, czarujące!

    OdpowiedzUsuń