15 marca 2013

Wyzwania :)

Zamówienia Klientek niejednokrotnie stawiają przede mną duże wyzwania. Czasem jest to po prostu znalezienie kamienia. Tak było z naszyjnikami "Antyczne słońce"
i "Szmaragdowy sen". Do archiwalnych projektów musiałam zdobyć podobne wielkością, charakterem i barwą światła labradoryty.
Innym razem z kolei mam kamień, ale o nietypowym kształcie, jak w przypadku opala szlachetnego, mającego postać surowej bryłki. Otrzymałam go do srebrnej oprawy i tu mogłam swobodniej puścić wodze fantazji :)
Wzorowanie się na archiwalnych projektach to utrudniony proces, sprawia, że muszę poruszać się podczas pracy po pewnego rodzaju torach, wąsko wytyczoną ścieżką.
W efekcie końcowym daje jednak wiele satysfakcji.
Kilka z zamówionych naszyjników prezentuję poniżej :)

Serce Ziemi 
(opal szlachetny, labradoryty i szmaragdy) 

 
 
 

Antyczne słońce
(labradoryty)

 
 

Szmaragdowy sen
(labradoryt, chryzokola i onyks)

 
 
 




Płochliwe lato

 
 



Złoty zmierzch
(labradoryt i perły słodkowodne)

 
 
 

7 komentarzy:

  1. :) Cudne! Oglądanie Pani biżuterii to zawsze nasycenie oczu pięknem, którym żywi się dusza. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne naszyjniki!!! Uczta dla oczu Kornelio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fascynujące w każdym kawałku - od nazwy, poprzez dobór kamieni i na gotowej formie kończąc. Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow zaniemówiłam !!! PRZEPIĘKNE !!!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń