10 czerwca 2013

Leśno - morskie opowieści

Żwawa wyobraźnia zawsze prowadziła mnie krętymi ścieżkami. Tymi najbardziej zarośniętymi i najbardziej zacienionymi w ukryciu pod liśćmi.
Może właśnie dlatego tam, gdzie inni widzieli tylko wodę, ja dostrzegałam to, co kłębi się na dnie.
Wrosło we mnie od maleńkości dzikie pnącze baśni z mojej ulubionej książki, którą dostałam na czwarte urodziny od Mamy: "Za siedmioma morzami, za siedmioma wyspami" - tytuł kusił obietnicą tajemniczej przygody.
Rzecz jasna, nie czytałam sama od razu. Ale gdy tylko poznałam świat liter, a było to naprawdę wcześnie, mogłam zagłębiać się w tę niezwykłą rzeczywistość, widzialną tylko w mojej głowie.
Dzisiaj zapraszam do obejrzenia leśno - morskiej biżuterii :)

Baśnie oceanu

 
 


 Zaczarowana opowieść






Dziupla tajemnic

 




Lato nieuchwytne





Kiwi z jaszczurką





Wierzbowe sny


 
 

Zakochane godziny

 




7 komentarzy:

  1. Bez labradorytów moje życie byłoby znacznie mniej kolorowe i radosne. Pierwszy wisior podbił moje serce, żaden nastepny sie nie umywał, choc wszystkie sa naprawde piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w Twoich pracach !!!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, w "zakochanych godzinach" naprawdę można się zakochać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno niejedno ma imię....

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochane godziny - jakie one piękne. Ciekawe ile kosztują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Naszyjnik jest dostępny tutaj: http://www.artsus.pl/289,zakochane-godziny.html

      Usuń